Fullspäckat från morgon till kväll!

Hej på er alla glada!
Igår strax efter lunch så kom min syster, även kallad mosterEa numera, till Side för en veckas semester.
Vi hämtade upp henne vid Migros och åkte sedan hem och packade upp. Adem fick massa snygga höstkläder och nu vill jag bara ha höst och regn så att vi kan använda kläderna och vinterjackorna.
Jag fick en snygg bikini och min efterlängtade ansiktskräm.

Vi tog en tur in till Side för att handla mat och Linda var bara tvungen att slänga sig i vågorna.
Det var riktigt ljummet vatten vid 18-tiden på kvällen och egentligen perfekt för mig att bada men jag orkade inte hela proceduren för att byta om och framför allt bli blöt.
Men Adem och Linda hade kul ihop.
På kvällen lagade jag fisk och ris till middag och när Adem hade somnat så åt vi grönsaker och dipp.
Även om vi länge pratade om att lägga oss så lyckades inte jag komma i säng förens efter midnatt ändå. Det är som om ju närmare natten man kommer ju mer energi får jag. Min kropp vägrar gå ner i varv.

Idag gick vi upp vid 8 tiden och åkte iväg för att äta frukost på Doruk. Dom har så gott frukostbröd där men deras frukostbricka är också jättegod. Jag kunde inte välja så jag tog båda.
Sedan checkade Linda in på sitt hotell och vi körde henne till stranden.

Jag och Adem ska äta lunch här nu och sedan ska han vila och jag ska plocka undan här hemma.
Ikväll blir det middag i Side men vi vet inte än vilket ställe vi ska välja. Vi får se vart det blir helt enkelt.

Tjingeling!

Ett svar på “Fullspäckat från morgon till kväll!”

1. Ha en härlig vecka tillsammans med syrran. Kul för Adem att få vara med moster och inte bara tanter och farbröder som skall krama och hålla på med honom i butiken. Misstänker att han är mosters lilla ögonsten. Kram på er.

Kommentera

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.